اخبار املاک دبیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبی

دادستان کل دستور به تحقیق فوری و ارجاع متجمعان از ملیت بنگلادشی به محاکمه فوری صادر کرد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، دادستان کل، مستشار دکتر حمد الشامسی، دستور به تحقیق فوری در مورد افرادی از ملیت بنگلادشی که دیروز در چند خیابان کشور تجمع کرده و ایجاد شغب کردند، صادر کرد.

تیمی از اعضای دادستانی تحقیقات را با نظارت مستقیم دادستان کل آغاز کردند و نتایج تحقیقات نشان داد که آن‌ها مرتکب جرایم تجمع در مکان عمومی و تظاهرات علیه دولت خود شدند، با هدف ایجاد شغب و ممانعت از اجرای قوانین و مقررات، مختل کردن منافع افراد و آسیب رساندن به آن‌ها، به خطر انداختن حقوق آن‌ها، مختل کردن ترافیک و تعرض به اموال عمومی و خصوصی و تخریب آن‌ها، عمداً مختل کردن وسایل حمل و نقل، دعوت و تحریک به این تظاهرات، و ضبط و انتشار ویدیوها و صداهایی از این اقدامات در اینترنت کردند. این اعمال جرایمی هستند که امنیت کشور را تهدید کرده و نظم عمومی را مختل می‌کنند و می‌توانند منافع کشور را به خطر بیندازند. بنابراین، دادستانی دستور به نگهداری موقت آن‌ها به عنوان بخشی از تحقیقات صادر کرد.

دادستان کل همچنین دستور به محاکمه فوری متهمان داد.

او از همه ساکنان کشور خواست تا به قوانین آن پایبند باشند و به چنین دعوت‌ها و اقداماتی تن ندهند، زیرا این اقدامات جرم‌هایی با اثرات شدید بر جامعه هستند و مجازات‌های سنگینی برای مرتکبان آن‌ها در نظر گرفته شده است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا